12 de novembre 2015

AINUR Puig Comas

Hola AINUR! Ja ens hem conegut, eh!
Sóc la Núria. La teva tieta àvia. Què què vol dir això? doncs, que tens uns papes que són la Maria i el Josep. També tens uns avis que són els pares de la Maria: la Mercè i en Jaume. Doncs, jo sóc la germana d'en Jaume. Visc a Badalona que és una ciutat que està al costat del mar i quan siguis més gran, si vols, ens hi podem banyar. Tu i la Dàlia que és la teva germana, encara que ella no ha vingut mai, però un dia vem anar a la Costa Brava i li va agradar. Amb tu, també sortirem.
Ets dius Ainur, si, si!! quasi com jo canviant les lletres. Però jo sóc filla del Pirineu on hi tinc un Santuari amb la campana i l'olla i tu ets fill de Fórnols i de la valentia de la teva mare; tu ets un dels Ainur que són una raça fictícia de l'univers que va crear un escriptor que es deia Tolkien i que els teus pares i els teus avis, i també jo, hem llegit: El Senyor dels Anells. Doncs allà, a la Terra Mitjana, els Ainur són uns esperits que han ajudat a Ilúvatar a construir l'Univers. Si, és clar, tu també ens ajudaràs a tots i segur que ens ho passarem bé construint coses maques i justes, en harmonia amb tot i tothom. Coneixeràs moltes coses; els pares i la Dàlia t'ajudaran a créixer i nosaltres ens anirem veient de tant en tant, quan jo pugi a casa teva, al refugi de l'Arp mentre hi visquis. Saps? jo, ara per ara, tinc una caseta aprop del refugi, a la Vall de Lavansa i de vegades hi vaig; però quan no hi pugui anar ja quedarem per veure'ns.
Has nascut a la tardor, quan tots els arbres estan grocs i vermells i uns dies més tard de la castanyada, però en ple estiuet de Sant Martí. Quan siguis gran ja t'explicarem què vol dir tot això.
Ara, creix força, que puguis jugar aviat amb la Dàlia i amb la teva tieta Clara que és la germana de la Maria.
Ui! Quantes coses que haurem de saber!
Que t'ho passis molt bé en aquesta vida i que puguis construir tot allò que et proposis.
Et deixo un vídeo amb una música molt maca que parla de tu. Espero que t'agradi!
A reveure!

           

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada