12 de maig 2017

Exposició Fotogràfica i Blocaire

Als que em seguiu en aquest bloc us convido a l'exposició fotogràfica i blocaire que faig des d'avui i fins el 3 de juny a la Biblioteca Tirant lo Blanc de Montgat.
He seleccionat unes quantes entrades de la secció "Amb el Sac a la Motxilla" d'aquest bloc. La majoria d'elles corresponen a les excursions dels dijous amb el CEC i alguna altra que he fet amb el Centre Excursionista de Badalona o jo mateixa quan em calço les botes, em penjo motxilla i màquina i agafo els pals per anar a donar una volta i escampar la boira.
Des d'aquí dono les gràcies públicament a la Biblioteca de Montgat que m'ha cedit l'espai i m'ha ofert totes les facilitats, a la Fina V. per incansable seguidora de les sortides, als companys i companyes del CEC per donar-me tants ànims quan escric i fotografio les caminades i a tots els amics i amigues que sembla que els interessi el que faig.
Sempre he cregut que el que es fa s'ha de poder compartir amb els altres, perquè, si no, quina intenció té? No és que el que faig jo sigui el millor, ni tant sols el més ben fet, naturalment que no, però dins les meves possibilitats m'agrada fer-ho, m'hi diverteixo, em relaxa i em suposa un repte per a mi mateixa. De vegades, m'han dit "artista", i tinc molt clar que no ho sóc; valoro massa els artistes per creure'm entre ells. Sóc, més aviat, una persona curiosa, que li agrada la fotografia i l'escriptura, la muntanya i la música i que intento compaginar aquestes coses i compartir-ho amb els demés.
Us convido, doncs, a visitar l'exposició i a rellegir la secció del bloc. Espero que us ho passeu tan bé com jo!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada