21 de setembre 2017

Constructors de Pau


Avui, coincidint amb , fem públic el Constructors de Pau 2017: ! Enhorabona!

Moltes felicitats, Arcadi!
Fa temps que no ens veiem però segueixo els teus passos a partir d'aquestes bones notícies i de la teva germana.
Recordo encara quan em vas venir a veure a la comissaria de Badalona a rel de la detenció de la Marxa de la Llibertat; crec que llavors vas parlar amb la meva mare. Sempre et va fer gràcia això de Comas Fornaguera!
També recordo els anys de Pax Christi, fent ruta per diferents països i organitzant la ruta a Andalusia. Primer hi vam anar "in situ" a conèixer la gent d'allà interessada en el projecte, conduint (jo!) una DKW que no volia fer entrar la marxa enrere; igual era una premonició! Tu, el Carmel i jo ens vam quedar a Ronda per tirar endavant les qüestions més administratives. Trobades internacionals a Anvers, sortides, molta feina, amistat i moltes ganes de canviar les coses. Vam continuar treballant allà al carrer Bruc, al Casal de la Pau i després ens vam anar allunyant però sempre pels mateixos camins. Quan et vaig demanar col·laboració en una xerrada pels EAP vas venir de seguida! I sempre ens ha fet il·lusió retrobar-nos!
Ets incansable!
Ara t'han donat un premi. Segur que això t'anima però no has viscut pas per als premis. Has viscut i treballat per la justícia social, per la pau i per la llibertat i te'n dono les gràcies!
Que el premi ens serveixi a tots nosaltres per a ser també incansables. I tu, fes una mica de cas i descansa de tant en tant; només una mica,eh!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada