22 d’abril 2018

DONES. Recull de contes


Em dic Núria Comas Fornaguera i vaig néixer el 1954 a Badalona, on he viscut sempre. Llicenciada en Pedagogia Terapèutica per la Universitat de Barcelona, he treballat en el camp educatiu, sobretot en Educació Especial i Inclusió. Des del 2014 puc dedicar més temps a les aficions que m'han acompanyat sempre: la muntanya, la música i l'escriptura. M'he format amb professorat d'escriptura narrativa i conte al Centre Cívic Casa Elizalde, a l'Ateneu Barcelonès i al Laboratori de Lletres de Barcelona.
He col·laborat en el llibre "356 contes, un any de contes" publicat per l'editorial Bubok el 2012.
Ara inicio aquesta singladura en solitari en el món de les lletres.
De fet, sempre m'ha agradat escriure: contes i relats de viatges. I opinions o pensaments, tant de l'actualitat com d'educació, com de música, —a part de les cròniques de viatges i d'excursions a la muntanya— que incloc en el bloc CAL SAC
Aficionada, també, a la fotografia, l'altra gran passió: he fet exposicions a Tuixent i a Montgat. Vaig pertànyer a l'Associació Miquel Figueres de Fotografia.

Us ofereixo aquest recull de contes que aplega relats amb la dona com a protagonista, tot i que no vol ser un ideari feminista.
Els sentiments, les emocions, la realitat quotidiana i la fantasia, es barregen per a intentar entendre què és allò normal o allò imaginari, com n'és de fina la ratlla que ho separa, com les nostres accions ens poden portar a un món irreal que pot esdevenir real, talment la vida, talment la mort.
En aquests recull hi trobareu unes vides de solitud, de nostàlgia, de vegades fantàstiques, totes elles amb l'ànsia i el desig d'aconseguir un objectiu vital que les doni força tot i que a voltes s'aconsegueixi o no.

Espero que els contes us agradin, us facin passar una bona estona, us facin somiar, us facin pensar, en definitiva, us facin viure un tros de la vostra vida.

Els trobareu a la Llibreria Saltamartí de Badalona.
A l'estanc llibreria Arimany de Montgat (davant l'estació del tren de Montgat).
I podeu fer-me'n encàrrecs: amb molt de gust us serviré.

2 comentaris:

  1. Uau Núria! No sabia d'aquest vessant teu! Moltes felicitats!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies! Doncs, sí, m'agrada escriure. Ja veus que sóc una mica tastaolletes!

      Elimina