29 d’octubre 2018

Exposició fotogràfica i literària a Montgat

A tots i totes que seguiu aquest bloc, us convido a l'exposició fotogràfica que faré sobre el tema: DESFULLANT LLETRES, LLEGINT FLORS que tindrà lloc del dia 20 de novembre al 12 de desembre del 2018 a la Biblioteca Tirant lo Blanc de Montgat (Plaça Alcanar s/n, Montgat)
La inauguració serà el dimarts 20 de novembre a les 18,30h

El mateix dia i a la mateixa hora, es farà la presentació del llibre: DONES, recull de contes del que en sóc autora. En portaré alguns exemplars. Tot i així, el podeu trobar a l'Editorial Sunya comprant-lo via online: http://www.editorialsunya.com/
Agraeixo a la Fina la voluntat i els ànims en els meus escrits i en les meves fotografies; sense ella i sense els ànims de la Conxa, no crec que ho hagués fet. Agraeixo, especialment a la biblioteca de Montgat, les facilitats que m'han ofert i la creença que tenen en la meva obra.

M'agrada la fotografia i m'agrada escriure i d'això en surt l'oportunitat de lligar les dues aficions en una exposició.
Durant un temps vaig anar penjant al facebook, de manera regular, fotografies de flors amb el denominador comú del groc, ara que sembla que és un color maleit. Sembla que va agradar la idea i això em va donar peu a pensar en fer una exposició que aglutinés algunes d'aquestes flors. N'he fet una selecció i les he associat amb escrits, frases o refranys que fan al·lusió a cada flor: imatge i literatura. Literatura entesa des del poema, el conte, la narració, la frase feta, la definició botànica o l'entrada a Viquipèdia, per exemple; literatura en la seva concepció més àmplia.
El recull de contes es va editar aquest passat mes d'abril; una autoedició limitada. Als que l'heu pogut llegir, us agrairé el comentari sobre la totalitat dels contes o sobre algun conte en especial i podem compartir dubtes i reflexions en un ambient distès i amb una copa de cava.


Us hi espero!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada