28 de juliol 2020

DEMÀ, un nou llibre

Us ofereixo un nou llibre que torna a ser un recull de relats breus i d'històries que poden ser presents en les nostres vides avui o demà.
Naturalment, no és alta literatura, que en dic jo; és senzillament la traducció d'unes ganes d'escriure, de posar la imaginació sobre el paper, de fer un exercici de disciplina, d'esforç i de gaudi amb les paraules. Ja sé que sóc una mica agosarada de publicar-ho, però penso que, un cop fet, perquè m'ho haig de guardar per mi sola? I, que voleu que us digui, el format de llibre, amb editorial, copyright, diposit legal i tot això, encara que senzill, fa il·lusió.
L'autoedició dóna aquesta satisfacció. Segurament si anés a alguna editorial d'aquestes que publiquen grans escriptors, el llibre es quedaria allà per mirar o revisar o llegir. No us cregueu, tampoc, que només pagant Sant Pere canta! L'editor, en aquest cas l'Editorial Sunya portada per l'Albert Ribas, s'ho llegeix, ho revisa i decideix si val la pena publicar-ho. Li dono les gràcies per la seva eficàcia, la seva amabilitat i la seva fe en el fet que el llibre tingui una mica de sortida.
I quan en tens un de publicat t'animes a fer un segon i ja penses en un tercer...
Ara tinc dos projectes al cap (això és el que em preguntaria un o una periodista un cop haguessin descobert el meu llibre (no crec que el descobreixi ningú, fora de les amistats abnegades i forçades per mi a la lectura!).
Doncs, els projectes són: fer un llibre amb la referència de les excursions a muntanya i algunes fotos (el que, per descomptat, encareix l'autoedició). Unes excursions fetes amb el CEC o la UEC o per mi mateixa i que serà un recull de les que ja han estat publicades en aquest mateix bloc.
La segona opció és la d'encarar ja una novel·la (que sempre ho veus com una cosa grossa); tinc pensat el tema, que vol ser un drama rural, i els personatges i l'ambient i lloc on s'ubica la trama, però... em falta posar-me a escriure amb allò que deia abans: disciplina, esforç i fe per a que surti alguna cosa llegible que enganxi als lectors. No puc donar més detalls. (Rialla!)
O sigui, que "els meus lectors i lectores" hauran d'esperar, encara, que m'atreveixi a fer una de les dues coses, però, mentrestant, poden llegir els dos llibres que tinc publicats: Dones, recull de contes  /   Demà
I com que són llibres fàcils de llegir, també puc recomanar que en llegeixin d'autors consagrats (o no), i puguin passar un estiu a la fresca amb la companyia d'un bon llibre.
Us podria recomanar els que he llegit jo aquests dies, tot passejant per pobles de muntanya: Canto jo i la muntanya balla d'Irene Solà; Gabriel de Núria Cadenes; Sobre la terra impura de Melcior Comes; Seguiré els teus passos de la Care Santos; Les amistats traïdes de David Nel·lo O aquells que tinc previst de començar ja: Ignot de Manuel Baxauli i Drecera de Miquel Martin Serra.
Us en recomano la lectura pel mateix gaudi de llegir i també pel que representa d'aprenentatge si algú es vol posar a escriure. S'escriu escrivint i llegint; es llegeix llegint i escrivint.

A la web de l'Editorial Sunya trobareu la portada del meu nou llibre:
Està al catàleg:
Té pàgina pròpia:
Tot això per duplicat (català i castellà), perquè Google trobi amb més facilitat el llibre.
La pàgina pròpia conté els enllaços per a la versió impresa a lulu (a 15 euros) i la versió ebook (a 7 euros), que és aquesta:
Es descarrega, i es pot llegir en tauleta, iPad, ereader, i a l'ordinador amb el programa Adobe Digital Editions (també hi ha versió per Mac), que s'ha de baixar. Un cop baixat s'afegeix a la biblioteca.

Els que pugueu passar per la Llibreria Saltamartí de Badalona, en teniu uns quants exemplars; o trucar-me a mi personalment.

Si el puc portar a alguna llibreria de Barcelona, us aviso.🥰🥰

Moltes gràcies a tothom!

2 comentaris: