22 d’abril 2013

Un instant!. Conte de Sant Jordi

Pressa, pressa, pressa,....!!!! On??? Ja ho sé.... Avió, avió... vinga, vinga!! No! Res de res!
Low Cost, segur, si, si,.... s'ha de poder! Quina hora és? M'ho perdré, segur, si no trobo ràpid el transport, m'ho perdré.... No pot ser! 300 més taxes, més dipòsit!... més maletes!!!! Ah, no! Això si que no!.... i si després fan vaga??!!
Cotxe,... això,.... cotxe!! Bufa! El meu al mecànic! I fins la setmana vinent!!, això si tenen els recanvis...
Lloguer!.... buscar lloguer! Ara, què passa?: s'encalla!, cobertura... no?! No pot ser.... wifi, cobertura,.... redéu, redéu! Allà,! A la cantonada, segur!!, si, si! Es penja, es penja!
Nervis, nervis,...els tinc a flor de pell. No hi arribaré, no hi arribaré....
Agències!, tallers!, particulars!, potser!....
Què faig, què faig!?? Una vegada i mai més, perdré la oportunitat de l'única i sola vegada... No m'ho puc permetre, no ho permetré!!
Ja sé, ja sé! Allà! Una parada!! Quin, quin?? Bus, bus...? Au va!! ràpid, ràpid!! 13, 29, 57, no aquests no!, 63, 64, embolic, embolic!! demencial, demencial!! El 25, el 25, no, no! El 30, el 31,!!... Tot parat, tot parat,... el carrer parat, saturat, col·lapsat!, tot col·lapsat!!
A baix, abaix,!! això, si, segur! A baix al metro, al suburbà!. Ja ve, ja ve!!!!! Fins a Pompeu Fabra, això, si, si! Ràpid, ràpid!! Ui!! està ple, jo entraré, jo entraré!.... empentant, empentant, si senyor, jo, jo!!
Ja marxa, ja marxa!! Ja arriba, ja arriba. Ui, el metro, que bé!! Que bé, que bé!!
Ascensor, amunt, amunt.... aquestes portes, amunt, amunt.... tanca ja, tanca ja!! Amunt... al carrer!!
Corra Jordi, corre Jordi... la gent corre, la gent corre.
He arribat, he arribat!!!!!!

En aquell moment el drac s'enlaira amb una rosa vermella al bec! El sol es pon a l'horitzó, gotes vermelles cauen sobre el mar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada