22 de desembre 2014

Paisatge de Nadal

PAISATGE DE NADAL 2014


El meu paisatge de Nadal
és fet de records d'infantesa
de molsa, de suro i pessebre,
de paper blau i i caganer maldestre,
de nevada i carrers blancs,
de conte i màgiques il·lusions.


 


 
El meu paisatge de Nadal
és fet de records de joventut,
de galzeran, de grèvol i vesc,
de caminades i muntanya santa,
de torrons, neules i capó,
d'espelmes enceses i olor d'encens





El meu paisatge de Nadal
és fet de records de maduresa,
de cantades nadalenques,
de llums de colors i carrers engalanats,
de carreteres nevades i de reis
passejant per les muntanyes.




 
El meu paisatge de Nadal
inicia els records de vellesa,
de solitud immensa,
de memòries de temps passats,
de nadales i poemes,
de lluna i estels i capvespre.





El meu paisatge de Nadal
el vull vostre
per iniciar i compartir
una esperança:
la construcció d'un nou país
que, en pau, serà nostre.











Núria Comas Fornaguera. Nadal 2014


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada