He llegit el bloc Miozz Mirades de la Dolors Sabater i m'ha interessat l'article sobre el retorn a l'aula. Us poso l'enllaç per a que el llegiu i pogueu fer algun comentari.
Estic molt d'acord amb la seva exposició. Part del problema és que no hi ha un rumb i cada x temps se sol canviar de direcció, de ruta i de navegació, de vegades al 100%. El problema rau en que cadascú que arriba a un lloc d'un cert "poder" dóna la sensació que sembla "obligat" a fer alguna cosa, i llavors es promulga un decret, es canvia una normativa, es demana més i més variada paperassa als mestres, es posen suports per treure'ls al cap de no res...!Avui m'han fet canviar un dictamen d'un alumne derivat a un centre de Barcelona, perquè segons els professionals que hem de fer la orientació, era el més adequat. Però, ai las! no s'havia especificat que la família havia de pagar les despeses de transport, i si la família no paga, l'orientació no val!
Mentre l'administració no funcioni amb criteris pedagògics a més a més dels econòmics (que sembla que són els que valen avui en dia), no crec que ens en surtim.
Hem aconseguit que mestres, equips directius, famílies i serveis educatius estiguin moralment desmotivats i allò que se'n diu "cremats"
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada