21 d’abril 2020

Contes d'Occitània


Ara que s'acosta Sant Jordi i que aquest any no podrem celebrar al carrer, proliferen i proliferaran les lectures virtuals o les recomanacions de llibres a les xarxes.
 Des d'aquest bloc, també em vull sumar a la proposta i faré la lectura d'alguns contes curts o alguns paràgrafs de llibres o poesia que m'ha agradat. 
Us animo també a entrar a la web dels TMB i llegir els contes que s'hi han anat aplegant pel concurs de relats breus. Si busqueu per títol o per pseudònim podeu votar i, a part del premi que tindrà el guanyador, també en rebreu si guanya el que hàgiu escollit per votació popular. És clar que jo us recomano els del pseudònim Albada i Peter Pan que a mi m'han agradat força; ja ho podeu fer!
Per descomptat que el dia de Sant Jordi penjaré la senyera al balcó i colliré una rosa del meu badiu.
Ens anem retrobant aquests dies!


Avui us presento un conte extret del llibre Contes d'Occitània. Un recull de contes traduïts i seleccionats per Manel Zabala que es va publicar el 2002.
Representen les diferents zones d'Occitània i en son autors diferents escriptors.
Són divertits i podeu passar una estona de confinament ben agradable.
Espero que en gaudiu força!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada